Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Απάντηση στο κ.Ιωάννη Ρέτσιο Αρχισυντάκτη Fire Rescue News(Διαδικτυακού Περιοδικού για τη Πυρόσβεση & την Διάσωση).


Κατανοώ πλήρως τις επιφυλάξεις-προβληματισμούς σας για την αναδημοσίευση της ερασιτεχνικής μου έρευνας, χωρίς τα στοιχεία (και την ιδιότητα) του διενεργούντος. Όμως:
Απευθύνομαι κυρίως προς τους Ομογενείς, οι οποίοι, λόγω της ψευδαίσθησης ότι επιστρέφουν η επισκέπτονται ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό Κράτος, αγνοούν τις παγίδες θανάτουν που τους επιφυλάσσουν τα Ελληνικά Δημόσια κτίρια.
Γνωρίζοντας την νοοτροπία τους, λίγο τους νοιάζει αν είμαι τέως εστιάτορας, αξιωματικός του Πολεμικού η Εμπορικού Ναυτικού, Δημοσιογράφος, Εθελοντής η επαγγελματίας Πυροσβέστης. Τους ενδιαφέρει αν η έρευνα ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα , ώστε να πάρουν τα μέτρα τους.
Γνωρίζω επίσης ότι δεν διακατέχονται από αυτοκτονικές τάσεις, όπως πολλοί εμπλεκόμενοι γηγενείς που (έμμεσα η άμεσα) εργάζονται η επισκέπτονται τα επικίνδυνα κτίρια. Και πιστεύω μια ματιά στη κατηγορία των βίντεο, θα τους καθησυχάσει ότι έχω συμφεροντολογικές σκοπιμότητες.
Για αναλογιστείτε όμως αγαπητέ μου, αν η ιστοσελίδα www.adena.gr δεν είχε αυτή την ερασιτεχνική μορφή.
Αν ήταν μεταφρασμένη (easy) σε πολλές γλώσσες, και η έρευνα αριστοτεχνικά παρουσιαζόταν μέσα από το π.χ. Power point, δείχνοντας οπτικοακουστικά τα αποτελέσματα από την λεπτομερή και επαναλβανόμενη "επιθεώρηση" εκατοντάδων κτιρίων σε όλη την χώρα.
Αν η τελική εικόνα έδειχνε ότι ένα μεγάλο ποσοστό του Δημοσίων-Δημοτικών Υπηρεσιών (συμπεριλαμβανομένων των "ευαίσθητων"), είναι εγκληματικά απροστάτευτες σε περίπτωση πυρκαγιάς, η άλλου έκτακτου γεγονότος, τι πιστεύετε θα συνέβαινε?
Πόσος χρόνος θα χρειαζόταν οι ξένες πρεσβείες να διασταυρώσουν την έρευνα (αν δεν την έχουν ήδη κάνει) και να την "χρησιμοποιήσουν" για να εκδώσουν ταξιδιωτικές οδηγίες. Βλέπετε αυτοί νοιάζονται για όλους τους υπηκόους τους.
Τότε εγώ φυσικά θα ήμουν ο κακός Ανθέλληνας. Και πως χαρακτηρίζονται οι επίσημοι και επώνυμοι αρμόδιοι, που ενώ ενημερώνονται και τους δίνετε η ευκαιρία να διορθώσουν τις συγκεκριμένες καταστάσεις, τις συγκαλύπτουν, η κρύβονται-δικαιολογούνται πίσω από την γραφειοκρατία και την πολυνομία?
Ομως ο χρόνος τους τελειώνει. Προτιμώ να χαρακτηρίζομαι από τους ανεπαρκείς-αδιάφορους Ανθέλληνας , παρά να επιτρέψω σε "ανθρώπους" να κινδυνέψουν να καούν, όπως έχω εγώ κινδυνεύσει θανάσιμα.
Εκτιμώντας την εξαιρετική δουλειά που κάνετε μέσα από το διαδικτυακό σας περιοδικό www.fire.gr, σας προσκαλώ να συναντηθούμε την Δευτέρα σε ένα από τά ήδη δημοσιευθέντα κτίρια παγίδες, προς επίρρωση των "ισχυρισμών" μου, και βέβαια για να με αξιολογήσετε. Φυσικά είναι ευπρόσδεκτοι στο τετ α τετ και οι επαγγελματίες της Πυροσβεστικής, για να με συλλάβουν αν διαπιστώσουν ότι διασπείρω ψευδείς ειδήσεις , η για να κάνουν το καθήκον τους στα κακώς κείμενα.

Μετά τιμής αναμένω.

Διαχειριστής του www.adena.gr

P.s. Το ονομά μου το ξέρετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου