Στριμώχνεστε λίγο πριν κλείσουν οι πόρτες του τραίνου, νοιώθοντας τυχεροί που θα ταξιδέψετε έστω και όρθιοι.
Θεωρητικά οι αμαξοστοιχίες μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες 160 χιλιομέτρων την ώρα, και άφθονα χρήματα έχουν διατεθεί για να το επιτύχουν με ηλεκτροκίνηση.
Σίγουρα θα έχετε ακούσει η διαβάσει στις εφημερίδες (κλικ) και ξανά (κλικ)για κλοπές καλωδίων από σπείρες που λυμαίνονται τον πολύτιμο χαλκό. Εκείνο όμως που δεν είναι γνωστό είναι α) η χαλαρή αντιμετώπιση των ελάχιστα συλληφθέντων, β) η έκταση (σε χιλιόμετρα και εκατομμύρια ευρώ) του εγκλήματος , και γ) οι κίνδυνοι που διατρέχουν οι επιβάτες που κινούνται σε αυτές τις γραμμές.
Ταξιδεύοντας π.χ. από Αθήνα προς Λιβαδειά, για λίγα λεπτά θα δείτε (και μόνο από την θέση του μηχανοδηγού) πρώτη εικόνα με 6+ σειρές καλωδίων, να κρέμονται κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών. Στη συνέχεια και για πολύ ώρα θα αντικρύσετε τις επόμενες εικόνες, όπου χωρίς υπερβολή εκατοντάδες χιλιόμετρα (πανάκριβων ) χάλκινων καλωδίων να έχουν αφαιρεθεί συστηματικά, αφήνοντας μόνον τις κολώνες. Η επιχείρηση καταλήστευσης του ΟΣΕ, και αναβολής επ' αόριστον της ηλεκτροκίνησης, περιέργως έχουν υποβαθμιστεί, δίνοντας την εντύπωση ότι πρόκειται για πράξη (τσιγγανο)φτωχοδιαβόλων.
Σύντομα θα σας παρουσιάσουμε το το Βίντεο για να καταλάβετε ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά. Στο μεταξύ ταξιδεύετε μόνο εφόσον έχετε εξασφαλίσει θέση, γιατί δεν είναι λίγες οι φορές που οι μηχανοδηγοί αναγκάστηκαν να φρενάρουν απότομα, όταν κάποιο από τα κρεμασμένα μισοκομένα καλώδια, διέλυσε την καμπίνα των χειριστών της αμαξοστοιχίας..
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου